Sport.pl

Sensacyjne wyróżnienia: marketing Śląska i budowa wrocławskiego stadionu nagrodzone

Śląsk Wrocław został wyróżniony tytułem "Silver Champ" w kategorii sportowa marka roku podczas pierwszej edycji The Champ Awards - konkursu polskich kampanii sportowych. Ten sam tytuł otrzymało miasto Wrocław za budowę stadionu
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się w siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Mistrz Polski w swojej kategorii musiał uznać jedynie wyższość siatkarskiej PGE Skry Bełchatów, która została wyróżniona tytułem "Gold Champ". Trzecie miejsce z tytułem "Bronze Champ" ex aequo zajęły Legia Warszawa i Ruch Chorzów.

Założeniem i ideą przedsięwzięcia The Champ Awards organizowanego przez agencje marketingu sportowego ABK Sport jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy znacząco przyczynili się do promocji sportu i rekreacji.

Do zakończonej edycji wpłynęło niemal 100 zgłoszeń. Pierwszym etapem konkursu było głosowanie on-line. Przez cały rok internauci oddawali swoje głosy poprzez stronę internetową. Zgłoszenia z największą ilością punktów w swojej kategorii otrzymały nominację do finału, gdzie zostały ocenione przez jury i kapitułę, których członkami są wybitni znawcy polskiego sportu oraz biznesu.

Co ciekawe, tytuł "Silver Champ" w kategorii sportowa organizacja roku otrzymał również Wrocław. Miasto zostało wyróżnione za budowę stadionu. Ten werdykt, podobnie zresztą jak tytuł przyznany Śląskowi, może budzić jednak pewne kontrowersje. Akurat marketing mistrzów Polski, jak i budowa Stadionu Miejskiego są bowiem powszechnie krytykowane. Zdaniem wielu mistrzowie Polski nie wykorzystali bowiem potencjału związanego z wygraniem ligi polskiej, a z kolei dokończenie budowy 40-tysięcznego obiektu idzie wyjątkowo opornie.

Więcej o:
Komentarze (3)
Sensacyjne wyróżnienia: marketing Śląska i budowa wrocławskiego stadionu nagrodzone
Zaloguj się
  • serti

    Oceniono 15 razy 9

    Za budowę stadionu? Hmmm ciekawe czy jak dostaną karę za nieprzestrzeganie zamówień publicznych to będą musieli oddać nagrodę?

  • pysiek38

    Oceniono 3 razy 3

    To jest przecież klapa roku! Śląsk może i był w 2012 jedną z najsilniejszych marek sportowych w Polsce, ale przy tym najmniej wykorzystaną.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX