Śląsk zakończył współpracę ze sponsorem

Śląsk Wrocław po ponad dziesięciu latach zakończył współpracę z marką Piast
O Śląsku poczytasz także na naszym Facebooku >>

Dotychczasowa umowa wygasła 30 czerwca, a decyzja o jej nieprzedłużaniu została podjęta za porozumieniem stron.

- Wspieraliśmy klub ponad dziesięć lat, będąc z drużyną w tych dobrych i tych trudnych momentach. Rozstajemy się w zgodzie. Życzymy wielu sukcesów drużynie, a fanom - radości kibicowania - mówi Piotr Chęcielewski, wiceprezes marketingu w Carlsberg Polska, właściciel marki Piast.

Zadowolenia ze współpracy z Piastem nie kryje także prezes Paweł Żelem, prezes Śląska. - Nasza współpraca z marką Piast była udana i owocna. Rozstajemy się w przyjaźni i zrozumieniu. Dziękujemy firmie za długoletnie wsparcie i zaangażowanie w rozwój klubu i drużyny - podkreślił Żelem.

Teraz piłkarski Śląsk będzie reklamował piwo Tyskie >>

Więcej o: