Sebastian Mila jako pierwszy ma swoją stronę w sieci

Sebastian Mila jako pierwszy piłkarz w historii Śląska założył własną stronę internetową. Wrocławski pomocnik jest tym samym jednym z niewielu zawodników w lidze, którzy się na to zdecydowali. Choć w zachodnich ligach to niemal standard.
Strona www.sebastianmila.pl oficjalnie ruszyła 18 marca. Jak mówi piłkarz, do jej utworzenia zachęcili go dwaj kibice Śląska Damian Filipowski i Patryk Reński, którzy teraz zaangażowani są w tworzenie serwisu. - Trochę się zastanawiałem, czy to aby na pewno dobry pomysł, ale ostatecznie postanowiłem spróbować. Jako kibic zawsze chciałem dowiedzieć się, co dzieje się w szatni danego zespołu i dlatego teraz, prowadząc własną stronę, będę chciał to naszym fanom przybliżyć - zapowiada Mila, który napisał już parę słów komentarza po remisie Śląska z Legią Warszawa. Oprócz tego na jego stronie można znaleźć m.in. ciekawostki z życia prywatnego, a także zadać piłkarzowi pytanie. Wkrótce mają się tam również pojawić wspomnienia Mili z gry w reprezentacji Polski i występów w Austrii Wiedeń czy Valarengi Oslo.

Co ciekawe, posiadanie własnych stron internetowych nie jest wśród polskich zawodników zbyt popularne. Takie witryny mają jednak choćby bramkarz Realu Madryt Jerzy Dudek czy napastnik greckiej AO Kavali Euzebiusz Smolarek. Z graczy występujących na polskich boiskach jednym z niewielu, który pisze o sobie w internecie, jest bramkarz Polonii Warszawa Radosław Majdan.

- Majdan ostatnio nie gra zbyt wiele w piłkę, ale w mediach obecny jest nadal, bo ma na siebie pomysł. Jego osoba to przykład na to, że piłkarz to nie tylko wartość sportowa, ale i marketingowa. Niestety, u nas jeszcze nie wszyscy gracze to zrozumieli. Tymczasem zawodnicy w dobrych ligach europejskich mają cały sztab ludzi, którzy pracują nad ich wizerunkiem. To przynosi wymierne korzyści, bo wówczas mogą podpisać np. wyższe kontrakty reklamowe. Myślę, że na prowadzeniu własnej strony internetowej skorzysta nie tylko Sebastian, ale i Śląsk - zaznacza Wojciech Majeran, dyrektor zarządzający firmy Ciszewski Marketing Sportowy.