Sport.pl

Nietypowe billboardy reklamują finał Pucharu Polski we Wrocławiu [WIDEO]

W kilkunastu miastach Polski billboardy AMS zamieniły się w tablice do koszykówki, do których zostały zamontowane gigantyczne kosze do gry. W tak niestandardowy sposób reklamowany jest turniej finału Pucharu Polski w koszykówce, który odbędzie się w najbliższy weekend we Wrocławiu.
1 lutego wystartowała ogólnopolska billboardowa kampania. W wybranych lokalizacjach zostały zamontowane obręcze do gry w kosza, a tablice reklamowe stały się tym samym tablicami do koszykówki. Taka niestandardowa realizacja ma zwrócić uwagę kierowców i pieszych na Turniej Final Four Intermarché Basket Cup. Kampanii outdoorowej towarzyszą działania reklamowe prowadzone na serwisach Gazeta.pl, Sport.pl i Zczuba.pl.

Uzupełnieniem kampanii będą spoty z zapowiedzią całego wydarzenia emitowane na YouTubie. Natomiast na profilu "Outdoor jest cool" na Facebooku prowadzony jest konkurs pod hasłem "Pokaż jak kibicujesz", w którym główną nagrodą są bilety VIP na cały turniej finału Pucharu Polski w koszykówce, który odbędzie się w dniach 8-9 lutego br. w hali Orbita we Wrocławiu.



Więcej o: