Sport.pl

Siatkówka. Impel Wrocław ma nową stronę internetową

We wtorek ruszyła nowa strona internetowa Impelu Wrocław. Kibice już teraz mogą ocenić czy im się podoba, wyrażając swoje zdanie w specjalnej sondzie. Wczoraj rozpoczęła się również sprzedaż karnetów na zbliżający się sezon ORLEN Ligi.
Strona internetowa www.impelwroclaw.pl ma się stać podstawowym źródłem informacji o drużynie oraz miejscem, gdzie kibice oraz przedstawiciele klubu będą mogli się ze sobą komunikować. W tym celu od kilku miesięcy funkcjonuje również oficjalny profil drużyny na Facebooku. To właśnie stamtąd płynął interesujące wiadomości "zza kulis". Dzięki wizycie na portalu społecznościowym można się było np. dowiedzieć, gdzie wakacje spędziła Katarzyna Mroczkowska, wieloletnia kapitan drużyny z Wrocławia.

Nowa witryna zdominowana jest przez kolor zielony. Dotychczasowy granat i czerwień, który od lat kojarzył się z Gwardią, zastąpiła zieleń i biel. W takich barwach zostały wykonane stroje zawodniczek i taki kolor ma również logo zespołu.

Strona wizualnie jest przyjemna dla oka, a poruszanie się pomiędzy kolejnymi zakładkami - intuicyjne, a menu - czytelne. Kibicom na pewno spodoba się fakt, że na stronie znalazły się zdjęcia siatkarek z podstawowymi informacjami na ich temat. Dużym plusem jest również opcja, która umożliwia powiększenie czcionki do rozmiaru, który nam najbardziej odpowiada. Minusem - fakt, że trudno się zorientować, że mamy do czynienia ze stroną klubu sportowego. O tym, że trafiliśmy na witrynę drużyny siatkarskiej, świadczy jedynie postać zawodniczki, która nieśmiało wychyla się z prawej strony ekranu. Jednak i ona widoczna jest jedynie w połowie, a po najechaniu kursorem na zakładkę Facebooka, zostaje zakryta niemal w całości. Prawdopodobnie zdjęcia dołączane do newsów - obecnie przy każdym mamy obrazek z nowym logo - to pierwsze wrażenie odmieni.

O tym, że po zakończeniu sezonu klub czekają poważne zmiany, wiadomo było od czasu, kiedy szefowie drużyny zrezygnowali ze starej nazwy "Gwardia" i ogłosili, że w nadchodzącym sezonie nastąpi całkowity rebranding marki. Zmieniła się nazwa, ale też wizerunek oraz klubowe logo. - Od miesięcy przygotowywaliśmy kibiców do zmian. Czujemy się gotowi: gotowi do odbioru! - zapewnia Jacek Grabowski, prezes spółki Impel Volleyball S.A, nawiązując do hasła reklamowego zespołu "Przygotuj się na odbiór!".

Pierwszym sygnałem świadczącym o tym, że jesienią zobaczymy we Wrocławiu zupełnie inny zespół, był spot, który trafił do sieci tuż po zakończeniu ubiegłego sezonu. Wtedy kibice poznali logo i zobaczyli, że dominującą barwą stanie się od sezonu 2012/2013 kolor zielony.



Z zapowiedzi szefów klubu wynika też, że wrzesień we Wrocławiu zdominują siatkarki. - Na plakatach zobaczymy zatem "gotowe" do sezonu zawodniczki, z Vesną Durisić w roli głównej, atakującą piłkę "na najwyższym poziomie", a także Ratusz będący symbolem miasta. Informacje znajdą się na środkach komunikacji miejskiej, w prasie, a także na plakatach w różnych miejscach Wrocławia - zapowiada Anna Nowakowska, rzecznik prasowy kluby, również nowa twarz w Impelu.

Równolegle ze startem kampanii promocyjnej i uruchomieniem strony internetowej, rusza sprzedaż karnetów na zbliżający się sezon ORLEN Ligi. Już teraz pierwsze 100 osób, które zdecyduje się kupić wejściówkę na cały sezon, może ją nabyć za 99 zł - karnet rodzinny to już koszt 179 zł. Bilety można zamawiać przez Internet, ale też w stacjonarnych punktach dystrybucji: Empiki, Media Markt i Saturn.

Więcej o: